Skip links

Зміни до Митного кодексу: бізнес підтримує, але з деякими зауваженнями

Члени Української Ради Бізнесу Юрій Пероганич, Вікторія Черкач, Оксана Пашкова та інші взяли участь у засіданні робочої групи з підготовки до другого читання законопроекту №2318-1 – про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи. Засідання відбулося під головуванням народного депутата України, голови митного підкомітету Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики Олександра Сови.

Українська Рада Бізнесу підтримує прийняття проекту за основу, разом із тим висунула низку пропозицій. За інформацією учасників засідання, робоча група обговорила два ключові питання. Перше з них – внесення змін до ст. 255 та доповнення підпунктом 8, який дозволяє призупинення митного оформлення автоматизованою системою митного оформлення в термін до 12 годин. Бізнес одностайно не підтримує цю норму, і представники парламентського комітету пообіцяли виключити її з тексту законопроекту.

Друге питання – доповнення ст. 11 Митного кодексу нормами щодо відкриття знеособленої інформації. Зокрема, учасники дискутували про доцільність відкриття знесособленої інформації про торговельну марку, виробника та номер митної декларації.

Позиції представників бізнесу розділилися. Ця норма покликана забезпечити громадський контроль за дотриманням митних правил та зашкодити схемам мінімізації із заниженням митної вартості. Для ефективного аналізу даних торгівельний опис та торгівельна марка є необхідними. Без публікації цих показників норма законопроекту не працюватиме ефективно та не виконуватиме поставлених цілей.

«Однак частина представників бізнесу стверджує, що публікація навіть знеособленої інформації про торговельну марку та виробника може бути розголошенням конфіденційної інформації, що порушує внутрішні положення компаній. З огляду на це, на засіданні робочої групи прийнято рішення залишити статтю 11 законопроекту 2318-1 в поточній редакції та повернутися до питання відкриття інформації про торговельну марку та виробника через деякий час після набуття законом чинності», – повідомила Вікторія Черкач, керівниця Асоціації імпортерів та дистриб’юторів автокомпонентів.

Залишити коментар

Name*

Website

Коментар