Skip links

Столична влада готова чути підприємців та допомагати їм

Члени Української Ради Бізнесу взяли участь у зустрічі першого заступника голови Київської міської державної адміністрації з питань здійснення самоврядних повноважень Олексія Кулеби з бізнес-спільнотою. Під час зустрічі керівництво КМДА представило інноваційну комунікаційну платформу, яка розробляється на базі комунального підприємства «Київський міський бізнес центр».

«Наша мета – повністю перезавантажити співпрацю з підприємцями та стати повноцінними партнерами. І перше, з чого починається робота єдиного простору для комунікації бізнеса та міста, – створення умов, де кожен підприємець зможе отримати інформаційну, юридичну, консультативну допомогу 24/7. Представники бізнесу столиці зацікавлені в постійній комунікації, а ми, зі свого боку, налаштовані чути підприємців та допомагати їм розвиватись», – зазначив Олексій Кулеба.

Олексій Кулеба

Участь у зустрічі взяли члени Наглядової Ради УРБ, генеральний директор Асоціації «Українські імпортери побутової електроніки» Софія Арасланова, президент Української федерації індустрії безпеки Анатолій Долинний і генеральний директор Асоціації підприємств інформаційних технологій України Юрій Пероганич, а також керівник GR-напрямку Асоціації рітейлерів України Наталія Петрівська, представники інших бізнес-асоціацій.

Підприємці цікавилися роботою оновленого бізнес-центру, можливістю залучення до його роботи. Також під час зустрічі порушувалися питання щодо вакцинації, ймовірної нової хвилі захворювання та інші. Олексій Кулеба подякував учасникам за активність, відкритість та готовність до діалогу. «Впевнений, такі зустрічі з обміну думками безумовно трансформуються в ефективну співпрацю та нові проєкти», – зазначив він.

Зліва направо: Анатолій Долинний, Юрій Пероганич

«Під час зустрічі нам були представлені тези напрямів роботи міського бізнес-центру, який має адмініструватися силами профільного комунального підприємства, тобто фінансуватися за кошти платників податків. З огляду на останнє виглядають спірними кілька ідей, які можуть створити викривлення на ринку відповідних послуг: консультування реєстрації фізичних/юридичних осіб і навчання підприємців. Такі послуги широко розповсюджені на ринку, і неясно, чому автори ідей вважають, що безкоштовні послуги у підприємців можуть користуватись попитом. Адже підприємці, навпаки, скоріше не довіряють безкоштовному і швидше будуть вибирати платну послугу, де можна вимагати якості за відповідну ціну. Автоматизація покрокових інструкцій при реєстрації підприємницької діяльності як мобільний додаток тільки на перший погляд виглядає цікаво. На мою думку, витрати на розроблення і супровід такого додатку не будуть виправдані попитом користування», – прокоментував підсумки зустрічі президент Української федерації індустрії безпеки Анатолій Долинний.

З іншого боку, на думку голови федерації, частина озвучених напрямів цілком слушна і варта подальшої розробки – зокрема, бізнес-акселератор. Доцільно передбачити підтримку місцевим бізнес-акселераторам або реалізувати з існуючими бізнес-акселераторами спільних проєктів на базі міського бізнес-клубу з частковим фінансуванням проєктів через конкурсні процедури, заснувати міську щорічну відзнаку і преміювання кращих інновацій за категоріями.

«Головне, чим варто стати міському бізнес-клубу, – це підсилювачем місцевих бізнес-ініціатив, а не альтернативою. Не ще одним, альтернативним уже існуючим консультаційним кол-центром, навчальним центром, бізнес-акселератором, – а центром підтримки бізнес-ініціатив», – наголосив Анатолій Долинний.

Нагадаємо, що у квітні цього року Українська Рада Бізнесу провела дві зустрічі із керівництвом КМДА, присвячені питанням  карантинних обмежень у столиці.

Залишити коментар

Name*

Website

Коментар